söndag 21 mars 2010

Påsken på väg!

I helgen har jag tagit de massa lugnt. Mest gjort ingenting. Vi har rensat och fått ordning i walk-in-garderoben och tagit fram cyklarna och tagit en svängom med dem i vårsolen. Jag har även fixat massa i min pysselhörna, så nu börjar det bli riktig ordning o reda.. Och lite pyssel har det med blivit såklart:



Perfect pearl både lite här och där. Cirkeln är gjord med min stans
som jag köpte på GeKås för 25 spänn(!)

Fin glittrig/glammig yta får man med perfect pearls.






Det känns som jag gått i en bubbla de tre senaste veckorna, på grund av den intensiva kursen i skolan.. Men nu när jag vaknat ur bubblan har jag insett att det är påsk om två veckor! Redan! Shit... Därför är det ju dags att börja göra lite påsk-kort. Här är kort number one:


Lägg märke till kycklingarnas najjsiga navelpiercing :P

2 kommentarer:

  1. Supersnyggt juh!! Blev tre påskkort gjorda av mig idag, skoj!

    SvaraRadera
  2. fint som vanligt! hihi punk-kycklerna!;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...