fredag 11 februari 2011

VG!!

Livet som arbetare går vidare, och jag trivs sååååå superduperbra! Skulle absolut inte vilja tillbaka till högskolan!! Nu är jag officiellt helt färdig med min utbildning. Alla resultat är registrerade och jag väntar bara på mitt examensbevis. Som härlig prick över i:et så fick jag och Jos VG på vår c-uppsats! Gräjjjt!

Idag är det den 11 februari.. och det är endast 4 månader kvar!

Det mesta i livet kretsar just nu och våren framöver kring bröllop, såklart. Ursäkta om jag inte kan prata om annat :P
Idag ringde de från smyckesaffär'n och min vigselring är färdig! Ska åka o hämta den snart hoppas jag. Ska bli kul att se den i rätt storlek och färg!!


Enkelt och stilrent är snyggast! Här är min blivande ring :P

1 kommentar:

  1. Du är ju asbra! :)
    Du är ursäktad, det är ju bara spännande m bröllopet, vill höra allt :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...