tisdag 22 november 2011

Dörrkrans

Idag har jag minsann testat på att binda en dörrkrans för första gången. Det var FARLIGT roligt! Mycket stoooor risk för att jag kommer göra detta igen!



Jag köpte en halmstomme och klädde in den med grönmossa och band med myrtentråd runt. Sedan dekorede jag enkelt med facetterad kulkedja, svart filthjärta, tre pärlnålar och lite organzaband.
Voilá, klart att hänga upp!



Eftersom det blidde lite mossa över passade jag på att dekorera adventsljusstaken lite i förtid. Eftersom vi köpt hus och nu är mitt upp i att sälja vår bostad så har vi beslutat att vänta med adventspyntet tills visningarna är över... Men det kliar ju i fingrarna!! En liten adventsljusstaken kan jag väl få ha!

1 kommentar:

  1. Härmis! ;) Hehe, jag har också gjort krans för första gången idag! Fast på medborgarskolan, jag behövde lite mer hjälp än dig. Din blev ju jättefin!! Själv gjorde jag en dörrkrans av granris och en grönmossekrans som bordsdekoration :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...