torsdag 15 juli 2010

Åsk-pyssel

I förrgår var det åska hela eftermiddagen, och nojjig som jag är så drog jag ur så mycket som gick... Jag började med att baka en kaka. Sedan hamnade jag oundvikligt vid pysselbordet :) Blev massa kort. Här är tre, kommer fler senare.. (Notera att det inte är mycket rosa!! wow)

Magnolia-tilda möter retrosvamp. Bakgrunden till motivet är gjort med perfect pearls och rosa samt lila stämpeldynor. Det lila kortet blev lite mer när man swirlade kanterna, samt
lite stitching i kanten. Bradsen har jag färgat själv, var ju tvungen att ha liiiite rosa iaf.

Magnolia-tilda som jag maskat ihop med en sten, också från magnolia. Bakgrunden till stämpeln är även här gjord med perfect pearls, plus en turkos och en grön stämpeldyna.



Enkelt kort, med blandade stämplar etc. Pricken över i:et blev halvpärlorna.

3 kommentarer:

  1. Fy vad avundsju jag blir när du säger att ni hade en hel eftermiddag med åska! Här har det inte varit tillstymmelse till varken åska eller regn sen vi kom hem, bara kokvarmt hela tiden...
    Finfina kort!

    SvaraRadera
  2. När ska du börja med julkorten då förresten?

    SvaraRadera
  3. Ja det var skönt. Det är en annan värme sedan dess..Igår var världens bästa dag, såå skönt väder. Men idag är det regn... Ska pysa in en kortis till stan tänkte ja..
    Julkorten tänkte jag ev. börja på snart... Känner att jag behöver lite mer julpapper, så tänkte inhandla det när vi kommer upp till sthlm på panduro :P hihi

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...