lördag 24 juli 2010

Stockholm-Uppsala-tripp!

I onsdags åkte vi till Sthlm för att hälsa på systrar som flytt Habo.

På onsdagen när vi kom fram gick jag o Frida en pysseltur på stan.. En lång en... Såå kul var det! Kan varmt rekommendera "Pyssloteket", det var den roligaste affären :P

På torsdagen åkte vi ut till lagunen som ligger på Ekerö. Det är ett sandtag de fyllt ut med vatten, alldeles turkost o härligt vatten! Såå fint!

Samuel blickar ut över den kort-grunda sjön!


Alldeles turkost vatten. Ser ut som havet!


Det ljusa vattnet var något grumligt, men ändå perfekt för att använda
undervattenskameran!


Hahaha.


På torsdagseftermiddagen blev det en tur till Gröna Lund! Jäjj. Jag som var så tuff och åkte allt förr i tiden, vågade knappt åka något alls.. Men kul var det! Andra gången jag spelade på chokladhjulet vann jag en stor Marabou-choklad. Senare vann även Frida en M'm och Samuel vann en Plopp! Tillsammans vann vi 6 kg choklad! Helt insane!

Det första Samuel o Daniel gör är att åka den fruktade "Fritt fall - tilt".
Samuel gillade den så mycket att han senare på kvällen åkte den en gång till...själv!


Ingen kommentar.. haha!


På fredagen åkte vi o hälsa på Lisis i Uppsala! Gick en kortis på stan och käkade... Efter det tog vi vägen förbi Lisas studentrum, var så kul att se hur hon bodde!! Det var inte stort, men sen är ju inte Lisa så stor i kroppen heller så hon får nog plats :P :P

På fredagkvällen bar det hemåt igen efter en lyckad Stockholm-Uppsala-tripp, med bagaget fyllt av vinstchoklad och pysselinköp!

2 kommentarer:

  1. Det var roliga dagar! Har du inte den sista bilden i större format?! Den är snygg juh, haha. Jag började omorganisera mina stämplar i min nya pyssellåda igår, ska fortsätta nu snart. Har några tradera-vinster på väg nu också och tillsammans med allt det nyinhandlade pysslet så borde det räcka ett tag, hehe. :)

    SvaraRadera
  2. haha!! underbara bilder!! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...