tisdag 14 september 2010

Julen närmar sig ...

...iallafall för oss julkortsmakare! Blev en hel del pysslande i helgen, härligt! Här kommer därför några julkort jag knåpade ihop:



Ett kort i brunt, beige och guld. Alla gulddetaljer är gjorda
med perfect pearls, jätteläcker guldfärg!
Guldhjärtat fungerar som stängknapp, eftersom kortet
öppnas mitt på.

Röd finewell som jag glittrat lite på med stickles. Bradsen
har jag embossat med glitterröd.

Enkelt kort med magnoliastämpel.

Have a happy X-mas. Chipboardbokstäver som jag
embossagt med glitterröd. Det underbara spetsbandet
är inhandlat på torget för en billig peng!


 

1 kommentar:

  1. Jaha, när jag tittade på kortet i förra inlägget så såg jag inte att det var "öppningen" där mitt i - nu när jag läste så såg jag ju - kul med lite annorlunda vikningar/format!!
    Jag fick faktiskt ihop några julkort i förra veckan, får kanske lägga ut dem också...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...