fredag 10 september 2010

Pärlor i tusen!

..bokstavligen tolkat!!

Nu har jag precis lagt ut nästan hela min samling med pärlor och tillbehör på blocket! Det är en hel verktygslåda full med pärlor och silverdetaljer. Jag är ju mest inne på silverleran och glasfusingen nu för tia'. Dessutom pågår sparande här hemma på hög nivå, så det kan ju hjälpa till med lite extra pengar! 

Så jag sparade endast de pärlor och grejjer som jag vet jag kommer använda mig av närmaste tiden. Resten säljer jag alltså. Intresserad kanske??



4 kommentarer:

  1. Oj oj oj! Det är ju hur mycket som hellst juh! Hoppas du får det du vill ha för det.

    SvaraRadera
  2. Jisses vad mkt pärlor. Hoppas du får sålt dom.
    Jag brukar ta 25 kr för mina 15*15 kort. :-D
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Jag hittar inte annonsen på blocket.

    SvaraRadera
  4. För att hitta annonsen på blocket kan man söka på "smyckestillverkning". Lycka till!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...