torsdag 17 mars 2011

Frisk äntligen

Natten mellan måndag och tisdag slog det till, magsjukan var ett faktum. Blä-usch-fy! Ni som känner mig vet att jag inte bara har skräckfobi mot hajar, utan även magsjuka. Så det var ingen rolig överraskning. Men nu idag, när det faktiskt gått 48 timmar (och jag är "frisk") så känner jag mig mycket bättre. Jag insåg att det var urlängesen jag bloggade, och fick lust att blogga om två secondhand-fynd jag köpte förra veckan här i Habo:

   
En karaff med ursöta körsbär på och en burk med
kork-lock (som jag lade undan eftersom jag är lite
tveksam till hur fräscht det är med korklock).

Så nu har jag en finfin karaff att ha saft i när våren kommer! För den utstrålar svensk sommar, och jag får spring i benen bara jag tittar på den..
Nu ska jag laga mat, och få det första målet lagad mat på väääldigt länge. Är så sugen!

2 kommentarer:

  1. Åh va söta dem va!
    Skönt att du är frisk igen!!

    SvaraRadera
  2. Japp, härligt att du är frisk igen!
    De där fynden var ju jättefina! Gillar både körsbärskannan och den gulbruna lilla burken.
    Ja, tänk "mormors rabarbersaft" i karaffen..

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...