lördag 25 juni 2011

♥ Linda ♥ Samuel ♥

Linda ♥ Samuel
11 juni 2011


Dagen kom äntligen, till slut, efter lång lång väntan!
Förmiddagen tillbringade jag med att få frisyr och smink gjort, sedan åt jag och Samuel lite enkel lunch. Mätta och belåtna gav vi oss iväg till fotograferingen:



 
 







Efter frotograferingen var det dax. På riktigt! 16.00 började vår vigsel i Gustav Adolfs kyrka... och den var maaaaagisk!! Vi hade vänner som spelade och sjöng så fantastiskt fint, och Samuel sjöng en sång till mig!

Precis nygifta!

Pussen på kyrktrappan med såpbubblorna

Herr och fru Söderström åker nu snart iväg i världens coolaste bil

Efter en åktur med den fräsiga bilen kom vi fram till festlokalen där nära o kära tutade oss välkomna, och vi skålade med bål.



 Efter skålandet gick vi till bords och den underbara festen började!


Samuel gjorde så fina caketoppers till "tårtorna".
Summan av kardemumman är att vi hade vår bästa dag någonsin! Vi är superdupernöjda med allt! Tack alla som hjälpt till och till alla som var där och förgyllde vår dag!!

Direkt efter bröllopet åkte vi iväg på husvagnssemesters-bröllopsresa, och vi hade såååå mysigt!! Tack alla för bidrag till vår resa!

Idag har vi redan varit gifta i två veckor, och jag längtar efter att få leva hela mitt liv ihop med mitt livs kärlek.
Älskar dig Samuel!! Nu och för alltid!!
♥♥♥

Linda ♥ Samuel

3 kommentarer:

  1. gud va fina ni e! önskar ja kunde varit där!

    lindsey

    SvaraRadera
  2. Grattis till er båda! Jättefina bilder, duktig fotograf!

    SvaraRadera
  3. Det var verkligen HELT UNDERBART!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...