lördag 18 juli 2009

Denna dag kommer aldrig mer

Tungt, men så är det ju. Idag är idag och kommer aldrig mer. Vi måste ta till vara på tiden vi har, men hur i jössenamn gör man det? Vad är vettigt att fylla sin tid med? Nyttiga saker som städa, jobba och vattna blommorna? Visst är de väl nyttiga och nödvändiga, men man får inte glömma bort vad man verkligen värdesätter mest. Träffa familj och vänner, leka så länge benen bär, pyssla tills fingrarna kroknar...
Jag har valt att ägna denna dag som många på senaste åt bara roliga saker, och idag blev det lite pyssling, vilket resulterade i lite fusing:



Jag har även kikat lite i min stora pyssellåda. Allt ligger huller om buller, måste få lite ordning o reda. Var därför och inhandlade bokmärkesalbum att sätta klistermärken o.dyl. i. Hittade även lite lådor i 10kr-marknaden som jag ska lägga lite smått och gott i så inte allt ligger löst.
Längtar för övrigt till nästa vecka då jag och S troligtvis ska en kortis till Ullared, för där minsann, hör och häpna, har de en PANDURO OUTLET! Skynda fynda.

3 kommentarer:

  1. Riktigt snygga båda två!! Får nog ta o beställ nåt snart, el önska mig i höst kanske ;) Vill också till ullared!

    SvaraRadera
  2. Ser proffsigt ut!
    Hur går de med Traderaförsäljningarna, kommit igång ännu?

    SvaraRadera
  3. Wow, vilka snygga fusningar! Häftigt!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...