fredag 31 juli 2009

Fotodag

Idag har jag fotat lite mer smycken och lagt ut på hemsidan, börjar fyllas ut lite nu... Då jag fotar smyckena använder jag mig av en hemmagjord fotolåda. Det är en gammal kartong jag klätt med vitt papper, med två hål på sidorna för att rikta två lampor in i lådan. Det ger ett lagom upplyst område, med ljus från alla håll eftersom det reflekteras runt i det vita i lådan.


Men det var inte bara smyckena som ville bli plåtade... Efter en liten stund dök den nyfikne Snickers upp... Åååh så mysigt och varmt det var här!

När Snickers tröttnat tog det inte lång tid förrän nästa nyfikna katt dök upp... Marabou. Man får ju inte vara sämre än brorsan!

Självklart tyckte ju Snickers att det såg ännu mysigare ut i lådan när Marabou låg där, och skulle därför envisas med att ligga jämte Marabou trots trängseln. Snickers fick ett varningsnaffs i örat, men det hindrade honom minsann inte:

...Men lådan är inte större än 30 x 50 cm så efter mycket bökande fick Marabou till slut ge upp sin plats i lådan. Snickers ligger nog där än ett tag, förnöjdsam som få...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...