onsdag 7 april 2010

Fölsedagskalas

I påskas var vi runt hos familjerna... Hos min familj hade vi ett fölsedagsbarn: Lisis!! Grattis än en gång :P
Mycket plugg låg på hög, men kunde inte låta bli att testa att göra ett flask-kort, eftersom jag köpte en vinflaska till henne... Lite paus behöver man ju i plugget med, eller hur?!


Har även fått hem brons- och kopparlera nu! Och jag satt hela förra veckan och försökte knåpa ihop ett par örhängs till Lisa i brons... Men gaaah vad svårt det var att bränna.. Antagligen kommer det in luft i min ugn, och därför eroderar bronset.. Det blev tillslut ett par örhängs iaf, hoppas du kan använda dem Lis! Bild glömde jag ta :P
Kopparlera var betydligt lättare att arbeta med. Har gjort en liten kopparbricka till storfiskarnas trofé, där det står förra årets vinnare: Samuel. Vi får se vem som tar hem det detta året,!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...