söndag 15 augusti 2010

26 år!

Igår fyllde min sötis 26 år! Detta firades med ett biobesök! Jag hade bokat platser i mitten av salongen, i "lyxstolarna". Det var första gången vi provade dem, och de var faktiskt värda 20 kronor extra. Man kunde lägga ryggstödet så man nästan låg ner, sååå gött var det!

Vi såg "Inception", med Leonardo DiCaprio. Hade hört från flera håll att den skulle vara rätt frän, men hade ändå inte jättehöga förväntningar, var lite rädd att det bara skulle vara pangpang. Men den var den bästa film jag sett på länge! Väldigt väldigt genomtänkt och annorlunda! Rekommenderar den varmt! Vi satt som på nålar, det var så spännande att jag höll på att trilla av stolen :P hihi.

Nu ska vi ut o plocka blåbär!


3 kommentarer:

  1. Kanske borde se den då, har också hört att den ska vara bra från flera håll nu. Var längesen jag var på bio också, alice i underlandet senast....

    Vill också plocka blåbär men har ingen aning vart jag ska ta mig... Hoppas ni hittar!

    SvaraRadera
  2. Mm den är bra, har inte hört många som inte tyckt den varit bra, väldigt spännande nästan hela tiden!
    Hoppas han hade en trevlig födelsedag! :)

    SvaraRadera
  3. å, blåbär, bio och bekväma stolar! det låter fint det. Jag ska också se Inception, nu blev jag peppad!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...