måndag 30 augusti 2010

Sägnernas hus!

19-20-21 november i år kommer jag ställa ut på Sägnernas hus i Sandhem! Det är en julmarknad, där massa olika hantverkare ställer ut och säljer sina alster. Vill man hitta den perfekta julstämningen är denna julmarknaden det bästa stället! Det finns personliga julklappar till hela familjen, utklädda tomtar (ja, tyvärr kunde inte den riktiga komma!), fikaställe m.m., m.m.... Läs mer på http://www.sagnernashus.se/julmarknad.html
Jag ska sälja mina smycken i finsilver samt även lite julkort och vanliga kort. Så kom dit vettja!!Jag har fortfarande kvar min hemsida, där ni kan gå in och kika på vad jag gör för smycken:

www.lgsmycken.webs.com

Ser du något du gillar, eller har du en egen idé så får du mer än gärna kontakta mig! Min hemsida är inte uppdaterad på länge, detta på grund av att jag håller på med en ny...

3 kommentarer:

  1. Så himla typiskt att det är samma helg som jag var uppbokat på annat! Har faktiskt kollat på buss/tåg ner på lördagkväll, vet dock inte när och var vi slutar så lite svårt att veta när jag kan boka... Men får se, vill ju gärna komma som sagt!

    Hur går det med den nya hemsidan då??

    SvaraRadera
  2. Jaaa, det är så dumt! När vet du när du slutar då?
    Hemsidan går trögt, fattar inte hur man ska göra för att få ett eget domän...

    SvaraRadera
  3. Trevligt, du får annonsera lite närmre jul också så man kommer ihåg det =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...