tisdag 31 augusti 2010

Julkort

Ojojoj, det är sååå mkt som ska göras, men sååå lite tid!!

Jag har mycket att göra inför julmarknaden, mycket att göra i skolan, och massa att göra i hemmet.. Men tiden är nästan = 0!! Skolan tar så mkt tid... Men det löser sig nog.

Nu har jag iaf gjort ett julkort till :)


Jag håller mig oftast till julens röda färger,
och lite brunt kanske.. Men här har jag gjort i turkost! 


Min favoritstämpel! Så fin! Här har jag stämplat med två
olika nyanser av turkost, för att få mer djup i den.
Det ser nästan ut som man ska kunna ta på sig
3D-glasögon till denna! haha.



3 kommentarer:

  1. Det är svårt när man vill mer än man känner att man hinner :( Men 24 timmar/dygn är vad vi har och det är bara att försöka förhålla sig till det. Men du har ju hunnit med det här fina kortet iaf! Blev riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! Turkost och brunt passar så himla bra tillsammans.
    Jag tycker också om att använda färger som man vanligtvid inte förknippar med julen.
    Ha en härlig dag och lycka till med alla förberedelser.
    //Emelie

    SvaraRadera
  3. Duktig du är Linda! Lycka till sen med julkorts- och smyckesförsäljningen på marknaden...!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...