måndag 25 juli 2011

Eftersom min bättre hälft är långt uppe på fjället på fiskeresa, och har med sig sin kamera, så är jag inte så sugen på att lägga ut inlägg... Blir inge bra med mobilkameran... Men det får duga för en liten uppdatering i landen utanför, för det var längesen....:


Solroserna "Moulin Rouge" som jag sådde är nu på gång!
Ser inte så röd ut än, men blir väl hoppas jag..

Denna ska bli rosa-gul, fintfint.

Snart så...



Rudbeckian växer, och kommer nog få sin rätta färg snart.



Blomstertobak går alldeles utmärkt att så upp från frön.



Daggfunkian blommar med fina lila blommor!




1 kommentar:

  1. Det går väl bra med kamerabilder, kolla på min blogg bara... Va fint det är i trädgården! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...