torsdag 11 augusti 2011

Bulleribulleribak!

Förra veckan var jag och min kära i Ullared en sväng. Där investerade jag i en hushållsassistent! Har funderat på att skaffa mig en länge, men tyckt det var mycket pengar... Men nu slog jag till eftersom vi hade lite pengar kvar av bröllopspengarna vi fick! Och Samuel har tjatat att vi skulle baka bullar (jag är ju inget bullmonster direkt). Men nu gav jag med mig (det är ju ändå makens födelsedag på söndag, då kan han väl förtjäna lite bulls!). Jag tyckte vi gjorde en bra deal också. Jag stannade inne och bakade bullar med min nya hushållsassistent och Samuel gick ut och skrapade garagenocken!

Fin den är min hushållsassistent va?

Här får den jobba och knåda... Heja på!


Såhär bidde resultatet när bullisarna kom ut ur ugnen!






1 kommentar:

  1. Fy, va AVUNDSSJUK jag är!!! Kul för dig! :) Har också velat ha en jättelänge men får inte plats! När jag flyttar till större ska jag också ha en! eller så får jag väl komma hem till dig o baka kanske ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...