fredag 2 oktober 2009

Pluggidugg

På tisdag var det tenta igen, och pluggandet har gått i 110 nu i snart två veckor. Mycket att läsa, lite tid. Idag var jag ledig från skolan och har suttit och pluggat hela dagen nästan. Detta gick ganska bra först (när jag väl kommit igång). Katterna låg och mös jämte mig i soffan och tvättade varandra.

Sedan vart de hungriga och började gnälla. En hungrig Snickers = en överklängig knäkatt...
Det var inte lätt att få något gjort!

När klockan blev tolv fick de sin efterlängtade mat och jag kunde plugga vidare om mina globala miljö och överlevnadsfrågor... Då smällde det i brevlådan, och vad ligger inte där om en present från SJ. En ögonbindel det står klimatsmart smålänning på. Haha, vilket sammanträffande va? Samuel har en sådan innan, där det står väck mig i Göteborg, som han på senaste flitigt använt på nätterna. Så nu har vi var sin :)

1 kommentar:

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...