onsdag 11 november 2009

Pennställ

I helgen blidde det lite pysslande mitt i allt packande o fixande.
Tyckte att de blir så rörigt när jag pysslar, hittar aldrig mina pennor för de ligger jämt underst...
Så då skulle ja göra ett pennställ. Det var så kul så ja gjorde två :P



Det är lite synd för man ser inte hur fint pappret är. Det är från Taj mahal stack, jättefina papper med guld o glitter!

I veckan kom julbeställningen ja o syster lagt till julpysslet. Köpte lite nya stämplar, och testade då på omonterade sådana. Det blir ju så galet mkt billigare. Så det satt jag med i fredags och klippte ut motiven för att sedan sätta dem på EZ-foam och sedan klippa EZ-foamen efter motivets form. Det var pilligt, minst sagt! Men nu har jag massa stämplar som nästan inte kostade ngt alls! Köpte ett ark med panduros retro-stämplar och ett med jultomtar. Ska bli sköjj o testa dem :

3 kommentarer:

  1. Najs! Jag vet ju hur pappret ser ut med :)

    Ser fram emot julpysslet! Köpte också en stämpel härom veckan :)

    SvaraRadera
  2. Du är ju jätterbra på att skapa och pyssla Linda! Jättfina pennfack!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig blogg du har, man blir alldeles glad! Ett tips när du monterar på ez-foam är att du klipper lite "slarvigt" första gången för att klippa rent både stämpeln och ez-foamen på samma gång. Hoppas du förstår min luddiga förklaring.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...