onsdag 11 november 2009

Windows 7

Min dator har länge strulat och fått för sig titt som tätt att bara stänga av sig. Även om ja sparade ofta så kunde det som jag sparat också försvinna... Vilket inte är hållbart när man pluggar på högskolan. Inte jättesköjj om man är färdig med ett arbete o allt försvinner!! Hemskt.

Därför tänkte jag lämna in o omformatera (eftersom det aldrig funkar, enligt mig, när man gör de själv), men eftersom det är så pass dyrt så köpte jag istället för de pengarna en uppgradering till windows 7. Det ska ju vara mycket snabbare än vista.

Så nu är det ordning o reda på datorn, funkar kanon. Ochs så var det ju trevligt med windows 7 :) Alltid kul me lite nytt.

2 kommentarer:

  1. Hur tycker du windows 7 är då?

    SvaraRadera
  2. Jag märker väl inte jättestor skillnad, förutom att det ser lite snyggare ut :P Nä men just nu går allt jättesnabbt! Beror väl på att det inte ligger massa skit på datorn me, men är säkert även att det är W7.Vissa grejjer är väldigt smidiga faktist..Gillade aldrig vista, så ja e nöjd!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...