fredag 28 maj 2010

Målarmästaren i farten!


Många timmar har idag ägnats åt att städa undan spackel och annan bygg-bröte, samt att få bort allt byggdamm så vi kunde börja måla. Tillslut blidde jag iaf färdig och jag kunde fortsätta med att måla. Jag har hunnit måla alla dörrkarmar och lister en gång. Samtidigt målade Samuel väggarna. När rollern kom fram var jag såklart tvungen att testa att rolla lite! Shit, va kul det var! Måste ni testa! Hihihi. Så från och med nu är jag den bästa målarmästaren i detta hushåll (näst efter Samuel)!



En 10-litershink med vit färg.

Målimålimålimåla

Mera färg på rollern! (En riktig målare använder
inte en såndär målerigrej som man lägger
färgen i. De tar direkt ur hinken - enligt
Samuel. Därför var jag med tvungen att
göra det, eftersom jag numera är målarmästare!)


Lägg märke till Marabou som är och sniffar
från färgburken! Ajja bajja!



3 kommentarer:

  1. Katterna verkar tycka det är spännande :) Blir ljust o fint!

    SvaraRadera
  2. Haha, känner igen de där byxorna! De är snygga ;)

    SvaraRadera
  3. Haha! eller hur?! Jag köpte ett par arbetsbyxor idag, så nu ser jag lite mer "proffsig" ut :P hihi

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...