torsdag 27 maj 2010

Projekt 3: Ställningsbyggaren

Igår lekte Samuel ställningsbyggare och byggde en något tveksam ställning över trappan så han skulle kunna nå högre för att spackla och slipa bl.a. Katterna skulle undersöka direkt, men jag har fortfarande inte vågat mig ut.. Det är högt och otäckt!




Känns lite rörigt här hemma nu, verkligen! Idag trillade jag nerför halva trappan för att jag skulle krypa under ställningen och halkade på allt byggdamm.
Även att köket nog var ett större projekt känns detta projekt värre. Antingen är det allt förbaskat damm som är jobbigt, eller så är det bara så att jag glömt bort hur jobbigt det är att renovera :P Vilket fall som helst så kommer det bli fint i slutändan (hoppas ja!).

1 kommentar:

  1. Det är jobbigt att renovera men det blir nog bra sen! :) Akta er så ni inte skadar er mer nu!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...