söndag 14 november 2010

AURA OF SILVER

NU äntligen släpper jag mitt nya smycketillverkningsnamn!:


Jag kommer alltså i fortsättningen tillverka smycken under namnet: AURA OF SILVER. Till detta har jag även fixat en bättre och finare hemsida. Klicka på länken för att komma dit: www.auraofsilver.se 
Hemsidan har ett galleri, där jag visar bilder på mina smycken. Det finns även lite information om materialen jag använder och skötselråd till smyckena. Är du intresserad av att beställa är du mer än välkommen att kontakta mig på: auraofsilver@live.se
Lämna gärna en kommentar! Och glöm inte bort att jag ska stå på julmarknaden på Sägnernas hus i Sandhem nästa helg (fredag-söndag)!






I veckan fick jag mina visitkort också! Perfekt att börja dela ut dem nu på julmarknaden som är nästa helg!
Såhär blev de:


Mitt visitkort.

2 kommentarer:

  1. Va snygga och proffsiga visitkorten blev! O hemsidan blev också snygg! Du hade ju fått upp många smycken där nu juh!! En liten grej jag upptäckte var att du hade kexchokladmailen där fortfarande, bara så du vet... Stort lycka till på marknaden till helgen!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...