torsdag 11 november 2010

Bröllop!!

I tisdags hade jag o Samuel vardagslyx i form av en spakväll på Skogsro Spa i Sandhem! Vi hade fått presentkort för längesen från Samuels föräldrar. Nu kom det väl till pass i det dystra (men mysiga) mörkret!

Vi började med att göra en kort qigong, varpå vi fick fika. Sedan bytte vi om till badkläder och badrock, fick ett varmt fotbad och saltscrub i väntan på vår behandling. Jag valde en chokladmassage och Samuel en rygg-nacke-massage. Efter denna underbara behandling var man härligt mjuk och go och fick då plumsa ner i bubbelpoolen och dyka in i arombastun.  Efter allt detta gottiga duschade vi och gjorde oss iordning för att få gå ut i kåtan. Där stod grillmästaren och hade vår mat färdig. Där satt vi i värmen vid elden, i en kåta täckt med massa mysiga kuddar, filtar och fårskinn, med snön utanför fönstren. Det var som en sagovärld! Mitt i denna sagovärld, friade min älskade Samuel till mig. Dagen kunde inte bli mer perfekt. Mitt liv kan inte bli mer perfekt! Jag är lyckligast i hela världen!! Jag ska få gifta mig. Gifta mig med den underbaraste i hela världen! Min bästa vän, min bästa sötis och min bästa älskling: SAMUEL!!

Så nu är det ingen hemlighet längre, att vi ska gifta oss i sommar :P Planeringen är i full gång sedan ca ett halvår. Det är mycket att fixa med och tänka på, men det ska bli sååååå roligt!


Jag hade gjort våra förlovningsringar i finsilver. Men eftersom det är ett väldigt mjukt material är det inte bra lämpat för ringar, de blev väldigt repiga. Därför hade vi köpt "riktiga" ringar i vitguld.

3 kommentarer:

  1. Åh man får gratulera!!! Va roligt =)

    SvaraRadera
  2. Håller med Frida, åh vad roligt!! Stor Grattis från mig!!

    SvaraRadera
  3. Låter som ni haft en helt underbar och perfekt spa-upplevelse! O mycket romantiskt!
    Så glad för din och er skull!!
    Va fina ringarna är!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...