tisdag 23 november 2010

Lyckad helg!

Det blev en lyckad helg då jag stod på julmarknaden i Sägnernas hus. Fredagen började lugnt och jag hann göra mycket under tiden jag satt där. Lördagen och söndagen kom det mycket folk och jag sålde bra, samt fick in en hel del beställningar. En underbart mysig julmarknad, så nu är jag i julstämning!

Tack alla goa som kom och besökte mig, det var jättekul! Frida åkte ända från Stockholm, imponerande!! Ett extra tack till min älskade prins Samuel och min älskade mammis för all hjälp och stöttning!
Här följer en bildkavalkad:


Tidig fredagsmorgon, snart öppnar julmarknaden! En förväntansfull Linda.

Mitt bord.
Samuel, händig som han är, gjorde denna fina upphägningsgrejjimojjen.

Närbild på några av smyckena.

Dessa ställ gjorde Samuel, jag målade och stämplade med AURA of silver.

Många kort blir det med!

Fin utsikt jag hade från mitt bord! Min kära mor vilar framför granen.

Blir man snäll av pepparkakor?

1 kommentar:

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...