söndag 18 september 2011

BIA

Yes! Äntligen har jag skaffat en Bind-it-all - maskin (v.2.0). Den har jag trånat efter länge, men nu står den här så rosa och fin på mitt skrivbord!

Detta paket beställde jag från PYhobby.
Ett riktigt kanonerbjudande!!
(Bilden lånad från PYhobby.se)



Jag måste säga att den är mycket mer avancerad än jag trodde... Det finns massa olika inställningar som ska vara rätt när man gör hål.. Men som tur är så medföljde det lathundar och tydliga instruktioner. Det jag gillade mest var att det var videoinstruktionen! Jag kunde då testa samtidigt som jag tittade, på ett smidigt sätt. Det finns mycket jag vill göra med denna makapär, men jag började med ett enkelt projekt, för att lära känna tekniken lite. Det blev ett litet anteckningsblock (6"*6") där jag ska samla mina smyckes-skisser, som för tillfället går att hitta lite överallt här hemma.

Jag har endast klätt in omslagspärmarna i papper och stämplat
"Skisser och idéer" med transparent embossing och
"AURA of silver" med svart stämpeldyna.

Närbild

Röd owire blev snyggt till den annars färglösa boken.



2 kommentarer:

  1. Jag har också en BIA. Tyvärr tår den mest oanvänd på pysselbordet... tänker ofta på den men kommer liksom aldrig i fatt tanken att skapa något med den. Hoppas du kan ge lite inspiration här i bloggen framöver då kanske!

    SvaraRadera
  2. Va häftigt!! Blev ju jättefint! Kul att ha!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...