lördag 17 september 2011

Pyssel

Nu har jag börjat komma igång med pysslet, efter all renovering och efter skolstart och annat... Nu börjar man äntligen trilla in i vanliga vardagen vilket är skönt. Jag övar mycket med distresserna, vissa bilder blir väldigt bra, andra mindre bra...Men en sak är säker: det är gryyymt kul!
Jag brukar göra felet att jag lägger ut massa kortalster på samma gång, så jag inte har några fler att visa sedan.. Nu ska jag spara på't lite.... Igår slutade jag tidigt och hann pyssla lite även fast jag både var ute och sprang, städade och tvättade! Bl.a, detta kort blev till igår:


Detta kort gjorde jag till Pysselmyrans utmaning denna vecka. Utmaningen gäller maskning (stämpla ett fler motiv för att bygga upp en "scen"). Jag gjorde en mini-tutorial för länge sedan om hur man maskar, den hittar du här: Maska med stämplar. På detta kort har jag använt maskningstekniken med tre olika stämplar, "Willow in the summer breeze" - Whiff of joy, "Citrus tree" - Whiff of joy samt en stor textstämpel i bakgrunden, som jag inte kommer ihåg varifrån jag köpt...




1 kommentar:

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...