fredag 25 juni 2010

Knak, knak, vem där?...

...jo, potätera äre som knakar!:

Potäterna är stora nu, men de har inte blommat än..

Allt annat växer också, sockerärtorna längst in i hörnet är riktigt stora nu,
snart kanske det kommer en ärta!

Rensade häcken (började rensa) som är runt vår uteplats igår.
Det hade spridit sig smultron typ överallt så det gick knappt rensa.
Så jag har grävt upp dem så gott det gick. Nu är det bara att hoppas
att de tar sig så jag kan plantera ner dem på något bättre ställe!



3 kommentarer:

  1. du har inspirerat mig till att odla. Tyvärr är mina möjligheter en aningen begränsad med tanke på mitt utrymme och min obefintliga trädgård. Men en kruka kan ingen hindra mig ifrån (som vi har pratat om innan). När skotten kom upp, eller vad det heter, stod jag där skuttandes och hälsade dem välkommen till livet på jorden. hihi. Överlycklig. Nu tar jag ut mina kära på morgonen och ut dem på kvällen. Om man blir såhär glad när man blir med växt hur glad blir man inte då om man blir med bäbis lixom. hihi.

    SvaraRadera
  2. haha! Du är rolig du! vad äre du odlar? Tomatisar?

    SvaraRadera
  3. wow vad det växer!
    heja lisa! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...