fredag 18 juni 2010

Phunny face

Jag har beställt hem ett par stämplar från en ny leverantör: "Phunny face". Det är en tjej som är jätteduktig på att teckna, som gjort stämplar av hennes tecknade figurer. Och jag bara äääälskar dem! Jag fick dem idag och har nu roat mig med att färglägga dem med mina promarkers. Det var så kul så jag får nog färglägga några till :P
Stämplarna är clearstamps, men i bättre kvalité än de brukar vara. Detta märktes direkt. De fäster jättebra på akrylklossen och känns mer "rejäla" än de annars brukar vara. Plasten ska inte heller gulna, alltså kan man ha stämplarna mycket längre! Ta o kika in på hennes sida: http://www.phunnyface.com/index.html


Den här stämpeln heter "Längtan" och jag blev kär i den direkt
helt uuunderbar!

Denna heter "Blombusan", och hur läcker är inte den!

3 kommentarer:

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...