fredag 11 juni 2010

Volrammos!

Idag är första dagen på mitt sommarlov!! Skrev tenta på sannolikhetslära och statistik igår, och jag tror att det gått vägen. Men man vet aldrig. Det är klurit det där med sannolikhet!

Idag sov va först till tio (sååå gött). Sedan har jag städat lite och putsat några fönster. Vi har många fönster + att de är tvådelade horisontellt på utsidan, så det tar sin tid.. Men bra blir'e!

På tisdag börjar jag jobba. Ska vara lärare på sommarskolan på Hagaboda... Najjs värre! Kul att få sommarjobb med något som rör ens utbildning, för en gångs skull! (Det är ju inte jättelätt annars när alla elever har sommarlov haha).

Men just nu ska jag bara njuuuta av att ha ledigt, utan att kunna plugga på någonting alls!


3 kommentarer:

  1. Va längesen jag hörde "volrammos". Väckder minnen... :) Grattis till ditt sommarlov iaf!!

    SvaraRadera
  2. Kul med jobbet!
    Och njut av att vara ledig! gött med sommarlov:)

    SvaraRadera
  3. Gött att du fick jobbet! :) Grattis ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...