lördag 19 juni 2010

ordning och reda...

..pengar på fredag. Hmm, nä.
Läste världens bästa tips på    Hobbyglädje  om hur man får ordning och reda på sina promarkers hemma. Man sätter helt enkelt dit en plutt (jag klippte bara ut runda pluttar ur vanligt papper) som man målat med just den pennans färg! Supersmart! Då ser man direkt vilken färg det är man vill ha, utan att slippa allt letande...
Gjorde ett nytt pennställ till också, för att underlätta ytterligare. Jag delade av det, tanken är att jag ska ha blendern (som jag använder jämt) och den vita kulspetspennan där. Allt för att det ska bli så smidigt som möjligt (I-lands problem eller vad!!).

Jag skrev även färgen på, eftersom vissa är snarlika, och jag har bra koll på vad de heter, så då går det fortare :P


Grönt ä skönt.

1 kommentar:

  1. Smart! (Särskilt när man kan ha det framme hela tiden ;))

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...